viernes, 3 de noviembre de 2006

O inicio nun novo mundo


Por fin chegou o día. Agardamos moito este momento no que tan so cunha tecla creamos un mundo diferente para nós, un mundo no que, agardamos, nos deades as vosas opinións e queiradas compartir as vosas alegrías e penas. Hoxe, 3 de novembro do 2006, creamos os nosos blogs. Recomendo que tamén entredes no da miña compañeira do lado, ameigademerlan.blogspot.com, coa que non deixo de vivir grandes emocións e a que me acompaña a onde queira que eu vaia, a miña amiga e confidente Tania, Tati para as amigas. Agardo tamén que deixedes pegadas da vosas visitas e que non vos resulte aburrido nin pesado. Serán as nosas inquedanzas e as de tódolos mozos da nosa idade que queiran compartir con nós as súas anécdotas como tamén o faremos nós.
De antemán recibide a miña benvida e un fortísimo saúdo co que inauguro meu blog que se convertirá tamén no meu diario.
Moitos bicos.
Shaila

4 comentarios:

Blogger Somoneta ha dicho...

nunha etapa da miña vida que non sei moi ben que ns pasou, teño un hoco no meu corazón marchou alguen que non sei se podrei recuperar. conocemonos de fai moito e un mal entendido por que non solo foi un mal entendio ...pero xa non opino rompeu o que eu e ela tiñamos fai unha morea de anos.ahora xa me renplazou pero quero que sepas que ainda que non me teñas no teu corazón ti staras sempre no meu por que unha amizade de 13 anos non se borra nun mes nin en anos e todos os momentos felicies que pasei o teu lado nunca os esquecerei.Este era un ano bastante bó pero esta rifa jodeume o ano ainda que sempre hai amigos que tan aí pa arreglarche un pouco a vida.com esto que non che parezca que stou sendo unha falsa simplemente moi sincera sempre estaras nos meus recordos moitos bikos. fany

11:08 a. m.  
Blogger a Meiga de Merlán ha dicho...

Ola, xa vexo que empezaches.
Espero que o deamos feito ainda que estemos soas.
MOITISIMA SORTE e aguriño

11:12 a. m.  
Anonymous Anónimo ha dicho...

ola son eeu de novo esperaba con entusiasmo a que me contestaras no meu blogger pero non foi asi,o meu amijo kiko e irmán de fanny a miña ex moza,bueno non iba a eso senón a outra cousa,estiven mirando moito o teu poema e hai unha parte na que se fixou miña nai que me dixo que o que había dentro de ti non era dano senón unha dor que tardara moito en desaparecer,por outra banda queria comentarche que polo que sei de ti non dis todo o que eres.pareces boa tipa pero tes un lado moito máis escuro que me gustaria que me aclarases se queres xamame o meu numero 656797262 xamame cando queiras ,outra cousa que che queria comentar e por a forma que me escribiches no meu blogger que eres unha tipa in feliz,a que se debe iso?faltache alguén que quizais este vivo pero non volva a ti? necesito sabelo porque senón non che podo axudar,se querres o meu msne danielabrause@hotmail.combueno mandoche un saúdo con aperta incluido espero impaciente un pouco mais no teu blogger xa que non hai nada novo moiotos bikos ea disfrutar da vida senon choi dixen antes xamome igor,son GROVI

ESTA MENSAXE APARECE TAMEN NO BLOGGER DA TÚA COMPAÑEIRA ENGANEIME SINTOO PERO AINDA ESTOU ESPERANDOAS TÚAS RESPOSTAS,OLVIDABAME "NON FAGAS ALJO DO QUE DESPOIS TE ARREPINTAS"SON PALABRAS SABIAS NON O DIJO POR MAL

10:55 p. m.  
Anonymous Anónimo ha dicho...

A COMO XA O PUBLIQUEI ESQUECINME DOUTRA COUSA,AMEIGA DE MERLAN E A TUA MELLOR AMIJAç?CONTESTAME,QUE ANOS TES?DONDE VAS ESTUDAR?NON QUERO NADA CONTIGO PORQUE NON QUERO ROMPER AMIZADES COA MIÑA AMIJA PERO ARREPINTESTEDE ALJO FEITO ESTE MES.?NECESITO RESPOSTAS AJARDO IMPACIENTE AS TUAS RESPOSTAS BIKOS RAPAZA E ARAÑALA PD:SON GROVI

10:58 p. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio