miércoles, 31 de enero de 2007

BÁGOAS






As bágoas volveron hoxe ós meus ollos;
é ben certo que a vida
no para de dar voltas;
ont e que tan ben me sentín,
e hoxe que a soidade ocipa
de novo o meu corazón
que late case sen darse de conta.

Non me sinto soa
por que non teña a ninguén ó meu carón,
pero si por que esa
sensación me enche por completo
nestes días
nos que non todo me sae como agardaba.

Síntome soa, incomprendida,
con falta de cariño
xa sei que non teño motivos,
pero necesito,
nestes momentos nos que a autoestima
se atopa polo chan,
que me dean mimos;
como o meniño pequeno,
como o cachorro
que precisa ese calor
para poder seguir adiante,
en fin, síntome coma eses días de regra
que non sei o que me pasa
nin cómo conseguir sentirme mellor.

5 comentarios:

Blogger ♦♦♦sol☼de☼soles♦♦♦ ha dicho...

Muñeca, qué pasa, qué sucede ? estoy yo contigo, como tú lo estás
conmigo, estoy muy emocionada porque siendo tú tan joven, me das fuerza y alegría...Desde el primer saludo tuyo, me encantó conocerte, no estés triste, mira todas las etapas de la vida tienen retos especiales, ponte muy bonita, rie, sal a caminar, conoce nueva gente, cambia tu look, el maquillaje, has cosas que te gusten para complacerte a ti misma ...TE QUIERO, te envío toda mi fuerza casi de Mamá, y te lleno de besos tu cabello, duérmete y sentirás que nunca, estarás sola...
BESOOOOOOOOOOOOOOS.

6:59 a. m.  
Anonymous Anónimo ha dicho...

sempre queremos a quen debemos e de cada persdoa que amamos e pasou, recibimos unha aprendizaxe nova que nos serve a medrar coma persoaas

1:46 p. m.  
Anonymous Anónimo ha dicho...

non te sintas soa porque non o estas, sempre me teras contigo ainda que non o creas, cando estes mal dimo que te curarei, cando te sintas soa a compañareite e cando esteas triste eu serei o teu bufón. ainda que non o creas krtmm e nunca me olvidarei de ti. querote pitufa..bks

3:15 p. m.  
Anonymous Anónimo ha dicho...

non te sintas soa pitufa porque non o estas, tesme a min e aos teus amigos que seguro que te queren moito, igual ca min. cando te sintas mal dimo porque eu curareite, cando te sintas soa eu fareiche compaña e sobre todo cando estes triste eu serei o teu bufón..ainda que non creas, todo esto, o mas sincero que che digo e que te quero e que sempre me teras contigo.. bicazos pitufa

3:31 p. m.  
Anonymous Anónimo ha dicho...

Pekena nn sei por k cada día k pasa estas mais triste, pero k esa tristeza k ai en ti desapareza rápido. Ti xa sabes k nn estas soa, e k contas comigo cando keiras. Bikos ktm8

7:21 p. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio