miércoles, 24 de enero de 2007

portugués ou galego?


De novo volvo escribir para aclararlles os que día tras día me visitan, de que o idioma no que os meus sentimentos saen á luz é o galego, co que moita xente o confunde co portugués, lingua irmá da nosa e que, non por iso, é importante. A min non me importa o que me visitedes pensando que se trata do portugués xa que as orixes son os mesmos.
Aclarado isto, agardo que non vos moleste e coñezades a miña verdadeira orixe: Galicia.
Despídome mandándovos moitos bicos e agardando que me entendades.

2 comentarios:

Blogger Somoneta ha dicho...

QUE VERDADE E.
O NOSO IDIOMA E FERMOSO E SERÍA UNHA PENA QUE A XENTE O CONFUNDIRA CO PORTU´GUES A NOSA LINGUA CURMÁ. QUEROTE MOITO E A SEGUIR ASI RAPAZA ERES UN TESOURO

11:25 a. m.  
Blogger Sergio Felipe Mattano ha dicho...

Hola. agredezco vuestro comentario en mi blog (y de paso también el de vuestra compañera "simplemente eu"y respecto a la identidad idiomática agradecería que me enseñes algunas frases en gallego, sólo para ir aprendiendo. Trataré de conseguir un diccionario bilingüe. Es muy bello idioma, tiene la ruda suavidad de la melodía de un violonchelo. Es precioso.
Gracias, S.M.

6:37 p. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio