sábado, 14 de julio de 2007

a felicidade que me inunda

hola!!!!!!!!

xa sei que fai tempo que non escribo pero é por falta de tempo jaja.

agardo que todos vós esteades ben, eu moi ben.

a miña vida nestes momentos está en Lalín e a felicidade, non completa, inunda o meu pequeno mundo que día tras día medra sen parar.
só se ve escurecida pola falta de ver ós meus amigos que se atopan non moi lexos pero que, o non ter carnet, impide o meu desprazamento para disfrutar da súa compaña.
sen máis despídome desexando que a felicidade que me acompaña sexa compartida con todos vós.
milleiros de bicos

8 comentarios:

Blogger JuanMa ha dicho...

Es un gusto verte así.

Disfruta de esa felicidad. Yo busco la mía...

Besos

4:29 p. m.  
Anonymous Anónimo ha dicho...

vaia!!! xa pensei eu que este blog ía quedar sen continuidade. Marcho contenta pois, logo de terte recuperado. Pásao moi ben or esa nube lalinense de felicidade

10:10 p. m.  
Blogger a Meiga de Merlán ha dicho...

non te preocupes amor, que nos vemos maña e pa semana espero ter xa o carnet aínda que non teño coche bikasos pequena

4:34 p. m.  
Blogger Atenea ha dicho...

Y tu donde andas? Por que no escribes??? es bueno que estes contenta pero a escribir por favor!
muitos bicos

8:41 p. m.  
Anonymous Anónimo ha dicho...

Esa felicidade sabe a licor de fresa??? xD moza, xa te calei nun par de días eh?...bkñs nena ...("licor do negro café que me tumbas que me matas, licor do negro café fasme andar a catro patas...")

11:36 p. m.  
Blogger Somoneta ha dicho...

ola peuqenaaa
canto tempo sen pasar por aqui..
averdade e que comentara o martes nunha nova entrada que fixeras..pero cando regresei a mirar e a facerche outro comntario xa non estabas,
ais que un bico miña compañeira e fiel amiga.
coidate
e non te perdas por trras ourensanas

8:20 p. m.  
Blogger Somoneta ha dicho...

Este comentario ha sido eliminado por el autor.

8:20 p. m.  
Blogger Somoneta ha dicho...

ola wapisima..
bgueno non sei moi ben a que se deb a que eliminaras o as tíuas fantasticas entradas anteriores..pero bueno ti saberás o por que.
hoxe puexenm,e feliz cando vin que a mañá aparecia completamente mollada a terraza e que despois de moito tempo chovia son feliz con este tempo asi.. que lle vou facrer, contentome con calquera cousas jeje..
e que xa me enterei que estaba enfgermiña jeje..
pois coidate miña ansiña que cghe fai falla..
jeje
unha aperta miña rula cuidate
quérote moito

9:42 p. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio