lunes, 16 de junio de 2008

COMA NOS VELLOS TEMPOS

Sempre ó meu carón,
axudándome nos malos momentos,
compartindo comigo
alegrías e tristuras,
sorrisos e bágaos,
amosando o teu lado máis doce,
ese que moitas veces
te empeñas en tapar,
ocultar,
baixo o teu carácter maduro,
pero que sae á luz
cando preciso dunha amiga,
dunha compañeira,
dunha cómplice,
cando sinto morriña
dos tempos pasados,
da vida corrida,
dos andares percorridos,
xuntas,
dende nenas,
aquelas nenas
que xa gozaban do baile xuntas,
que xa gozaban das pequenas cousas,
e insuficientes,
coas que a vida nos agasalla
cando máis o precisamos.
Pero tamén dos prontos,
as tristuras,
a dor,
esa dor que tantas e tantas veces
ocupou o meu miúdo corazón,
impedíndolle ver máis alá
do sufrimento;
pero aí estabas ti,
para quitarme a venda dos ollos,
para amosarme
o fermosa que é a vida
aínda cando todo
parece escuro.
Por iso e por todo,
douche as grazas,
tinguindo este papel
con verbas sinceras,
con sentimentos encarnados
nesta mente infantil
que está sempre
á túa disposición
cando máis o precises;
para as alegría
e para as penas;
para os sorrisos
e para os prontos;
para todo
e pro sempre;
sabe que estou
ó teu carón.


Coma nos vellos tempos.

2 comentarios:

Blogger Meigo, aprendiz de Druida ha dicho...

Miña rula, xa pensabas que te tiña esquecida? pra nada. Lein os teus post que tiña atrasados e xa teñen algun tempo de tinguido, como ben dis ti.
Moitas bagoas, e moitos sentimentos. A o fin, elas y eles, son os arquitectos e a universidade da nosa vida.
Olla pra o ceo, sempre volta o sol, e sempre retonra a noite. E así. O que hay que sentir e esperar.
Moitos biquiños.
(Non sei si o dixen, "tingues" moi ben, non o deixes)

11:23 a. m.  
Blogger Somoneta ha dicho...

hay amiga que verbas tan sinceiras, e tan propias de ti.Aqui tes a esa doce amiga que co tempo vai crecendo, e por sorte te ten ao seu caron.PAra disfrutar de ti, para divertirnos e para todo.Ti que tanto me das o día a día.Ti que tan ben me coñeces, tambén que sabes ata o que estou a pensar.Amizades coma a nosa ningunha, e por iso douche as grazas,Grazas pro permanecer ao meu carón pese aos meus prontos.Grazas por darme silenzo cando o necesito,Por abrigarme cando o frio me colle.Por facerme sentir unha máis o teu pequeno corazon.Grazas por que contigo medro dia a dia contigo son feliz.Pese a quen lle pese es a miña mellor amiga.. e aqui me terás para sempre.Por que sempre que conto contigo estas e porque pra min non hay ningunha amiga = e ti es unica.Quérote princesa..
por un sempre xuntas. grazas

10:14 p. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio