martes, 4 de noviembre de 2008

debemos seguir

Non sei como comear, para poder explicar todo o que pasa pola miña cabeza;en momentos alegría pero noutros moitos unha tristura que non me deixa neste camiño da vida no que só me gustaría ter como compañeiro o meu amor, a mña familia, os meus amigos....todos e cantos están nesta vida para pder ofrecerme algo fermoso que ilumine esta escuridade na que estou perdida e da que non consigo saír por non atopar o camiño.
Sei que teño que seguir, pero non pensedes que me fai moita gracia, por que estou farta de pasalo mal, moitas veces sen merecelo nin buscalo, moitas outras chegándome de rebote... pero en fin, foi o que me tocou e non podo refutalo, por que esta vida foi escollida para min e só eu podo seguir adiante con ela, ou tirar a toalla e, diso podedes estar seguros, que non o farei, por que teño moto máis que perder do que podo gañar se pecho os ollos e deixo que o tempo pase, sen disfrutalo como outros non poden. Por eles, por eses que xa non están aquí, é por quen debemos seguir.

2 comentarios:

Blogger Somoneta ha dicho...

pequerrecha que che pasou este ultimo mes.
deus santa non sei nada de ti. e iso que vivimos na mesma comarca eh!!!
por que será?
bueno aer se quedamos un día para sair ou ir tomar algo que a dicir verdade botaseche moitisimo de menos
un beso
quérote

3:59 p. m.  
Blogger mel ha dicho...

Hola, soy de Lugo,no me gusta que estés triste y me alegra que no tires la toalla,si necesitas algo puedes contar conmigo, porque alguna o muchas veces me sentí asi y porque espero verte escribir cosas alegres.
Un bico.

9:47 p. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio