martes, 23 de septiembre de 2008

agardando a contestación

Un novo día
comeza para os dous:
ti es maior de idade;
eu deixei o tabaco;
ti vas sacar o carné;
eu voute ter ó meu lado.

Por iso,
e polo que nos falta
por vivir xuntos,
fago un brinde,
coas nosas copas
cheas de amor e paixón,
nesta velada eterna
que non terá fin;
neste fermoso lugar
que se asemella
ó xardín do Edén,
e nós,
cama Adán e Eva,
pensamos no futuro,
pero agardo
que non cometamos
o mesmo erro.
Aínda así,
eu vou probar
o froito prohibido,
vou gozar dos teus bicos,
ata o fin dos meus días,
por que ti,
ó contrario ca entón,
es a miña salvación,
líbrasme da maldición
pola que fomos castigados
a ser mortais,
pero non importa,
por que sei que estes días,
por moi poucos que sexan,
os vou vivir ó teu carón,
nos teus brazos
e cos teus bicos;
nos teus ollos
e coas túas caricias;
no teu corazón
e cos teus “ámote”.

Ese é o único desexo
que che pido,
¿concédesmo?

Pero non vou ser egoísta;
eu ofrézoche a cambio
o meu corpo e a miña alma,
a miña pel e o meu corazón,
os meus ollos e os meus beizos,
as miñas mans e o meu peito,
peito miúdo e suave
que protexe o pequeno corazón
que latexa por ti,
e por poder acadar
o desexo implorado,
este corazón que agarda
a túa resposta
mentres os meus ollos
se pechan
para ver o teu sorriso,
sentir as túas mans no meu corpo,
es teus bicos nos meus beizos,
as túas caricias no meu rostro,
e, mentres tanto,
sigo agardando a contestación,
agardando a contestación,
agardando a contestación..............

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio